Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

duminică, 4 februarie 2018

Se leagănă tăcut pe șine

Zorii se îngână, dragul meu 
și trenul acesta se leagănă tăcut pe șine 
spre brațele mamei. 
În casa bunicului Dumnezeu încă  binecuvântează zarea;
de când ascunzi candele în pământ 
am scris și plâns, 
scris și iubit, 
cumva cele mai mici gânduri au fost despre 
cafeaua rămasă în cană, 
afară plouă mărunt 
femeile pășesc grăbit spre duminica lăuntrică 
iubi-te-voi, Doamne, 
picături bat în ferestre și vocea ta tremură în ecoul liturgic
mama așteaptă în trupul compact al spitalului 
mama mă așteaptă.

Mihaela Roxana Boboc


5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Bucuresti? Daca pot sa te ajut cu ceva...

      Ștergere
    2. Da, Fundeni. E bine, mai are puțin și termină. Au fost săptămâni prea lungi. Mulțumesc!

      Ștergere
  2. „...am iubit legănatul trenurilor și gândurile întinzându-se ca o pisică leneșă în paginile cărții”...(uneori) cu desaga cerului pe umeri și icoana mamei în gând și pe unde se mai duc diminețile cu aroma cafelei pe buzele Cesariei Evora. Poezie și viață, viață și poezie!

    RăspundețiȘtergere