Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

duminică, 11 februarie 2018

Ceasornicul din buzunar


Februarie. Timpul se dilată. Ceasornicul ticăie surd. Mii de secunde măsurate altfel, mici secvențe de respiro, apoi reiau urcușul prin vene.
Doar visele mi te aduc aproape. Îmi săruți nopțile de parcă nu ar mai urma nimic. Dimineata se strecoară în așternutul meu, precum o cârtiță în labirintul fricii și te alungă odată cu durerea din umărul drept. Acolo ți-ai îngropat sărutul și muzica, poezia și joaca de-a fericirea.
Chipul iubirii, o fotografie neretușată, cu umbre și văi adânci în chihlimbarele sufletului. Chipul tău, când plouă și furi din mine toate ploile. Și apusul nedomesticit mă găsește a nimănui, cu părul roșu alintat doar de vânt. 
Copiii se dau în lanțuri și leagănul lor mi-aduce aminte de zbaterea păsărilor în colivie. Ciocurile lor roșii ciupesc tumoarea până devine o insulă mâncată de carii. 
Moartea se sudează pe interior ca o plasă  de siguranță. Februarie. Ceasornicul tăcut din buzunar. Credinta că dincolo se merge cu tălpile goale. Și cioburile dor mai puțin. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu