Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

miercuri, 8 noiembrie 2017

Arhangheli de lut

Azi la ușa copilăriei mele au bătut globuri de sticlă
gânduri transparente și culorile iernilor pictate
în pielea mea de copil neîmblânzit
azi la ușa mea a bătut o femeie ținând la piept crizanteme
a îngropat moartea și acum respiră din temnița azilului
Sunt bine mi-a zis și zâmbetul ei purta spini pe frunte
azi în fereastra mea au bătut arhangheli
cu aripi de lut și ochii tăi negri
unica lumină pe care n-o pot stinge
înăuntru zborul e șoapta alintându-mi numele
în brațele rugăciunii.





Un comentariu:

  1. ...„azi în fereastra mea au bătut arhangheli
    cu aripi de lut și ochii tăi negri”
    (Pentru triumful întrebării încearcă să ajungi acolo - unde în locul unei inserții în lanțul infinit al întrebării - nici un răspuns nu mai e posibil)

    RăspundețiȘtergere