Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

marți, 17 octombrie 2017

Premierea Concursului Național de Creație Literară Vasile Voiculescu, 2017 (foto)

Vineri, 13 octombrie 2017, la Casa memorială Vasile Voiculescu din Pârscov, a avut loc premierea Concursului Național de creație literară Vasile Voiculescu, ediția a XXVIII-a.

Premiați la categoria volum (poezie/proză) au fost: Liviu Grăsoiu (Marele Premiu), Florin Dochia (Premiul Vasile Voiculescu - poezie), Simova Liutiev (Premiul Vasile Voiculescu - proză), Mihaela Roxana Boboc (Premiul Lazăr Băciucu), Marius Albert Neguț (Premiul Primăriei Pârscov), Cornel Galben (Premiul Fundației Mitropolit Irineu Mihălcescu), Charis Samy (Premiul Asociației Renașterea Buzoiană).

Elevii din Pârscov au pregătit un recital de poezie în memoria lui Vasile Voiculescu, într-un moment de sinceritate și dăruire, bine organizat de către dascălii lor. Cât de frumos au sunat versurile poetului pe buzele nevinovate ale copiilor!

Închei cu fotografii de la evenimentul în care volumul meu de poezie ”Spovedania oaselor” a confirmat încă o dată, după Premiul Festivalului Internațional de Poezie de la Sighetu Marmației, septembrie 2017.

Diploma și bucuria premiului. Mulțumiri familiei Băciucu, care mi-a oferit premiul în memoria jurnalistului și omului de cultură Lazăr Băciucu, despre a cărui activitate am avut bucuria să mă informez și o dată în plus, să constat că nimic nu e întâmplător.




 Alături de sora mea, Irina Mirică,
tehnoredactorul cărții ”Spovedania oaselor”.

Alături de poetul Florin Dochia și editorul 
Firiță Carp.
 Fotografie de grup

 Premierea volumului meu.


 Alături de scriitorii Cornel Galben și Ion Lazu
 Dumitru Ion Dincă prezintă Premiul Lazăr Băciucu oferit de fam. Băciucu.



 Alături de Denisa Lepădatu, premianta la categoria elevi.
 Discuții la final de premiere.

Premianți, organizatori, elevi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu