Postare prezentată

Silabe orfane

Pentru toate morțile pe care le-am ținut strâns în mine și toate iubirile cărora le-am dat drumul aproape îmi sunt diminețile neîmbrățișat...

marți, 20 iunie 2017

Tălpile cuvintelor

Fiecare om își cunoaște la un moment dat îngerul;
stând la masa de scris poetul plânge
îngerul lui întârzie astă-seară prin cotloanele copilăriei
are mâinile pline de cretă și miroase a baloane de săpun,
poetul așteaptă o oră sau mai multe
se așază pe canapeaua freudiană și întoarce ceasul
la ora 3 a dimineții îngerul se întoarce în trupul nopții și plânge
poetul doarme, vezi bine, are pe chip încercările șchioape ale zilei
și pe tine la căpătâi
femeia poemelor inegale,
femeia cerului,
îngerul de femeie care rătăcește bolnav în haina fără buzunare a poetului
nimic al lui, Doamne!
sâmburele de poem îi încolțește pe buze
când ridică durerea pe umeri
îngerul vede și tace,
îngerul vede și vindecă
anotimpul când se făcea a ploaie –
din pieptul lui stropi incolori ating chipul femeii,
cerul din ea ațipește la marginea dimineții
norii se destramă
în visul poetului –
îngerul are gustul caiselor coapte
când sărută tălpile cuvintelor
copilul din mine doare
cât toate poemele la un loc.

 Pictură© Mihaela Roxana Boboc



6 comentarii:

  1. Desavarsit! Sunt pe aici, chiar daca nu las mereu semne...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur. Te simt aproape de poemele mele!

      Ștergere
    2. Mi-a placut si proza. Tu parca scrii poezie si cand scrii proza, atat de fireasca mi s-a parut!

      Ștergere
    3. Urmăresc cursivitatea textului, tranziția lejeră între fraze. Sper că am reușit să captez atenția.

      Ștergere
    4. Ai reusit foarte bine! La final, imi parea rau ca e doar proza scurta! :D

      Ștergere
    5. Ce bine! Puțini știu, dar din fire mă plictisesc repede. Așa că totul trebuie să fie alert, acum, viu! Așa, să poți transmite tot, dintr-o suflare.

      Ștergere